Zwroty i reklamacje

ZWROTY

Masz prawo do zwrócenia produktu zakupionego w Alpinols w ciągu 14 dni od daty otrzymania przesyłki, pod warunkiem, że produkt, który chcesz zwrócić, nie był używany i jest zapakowany w oryginalne opakowanie.

Proces zwrotu jest prosty – wystarczy, że skorzystasz z naszego elektronicznego formularza zwrotu. Aby przejść do formularza, kliknij przycisk poniżej:

Upewnij się także, że paczka jest odpowiednio zabezpieczona na czas transportu, aby nie doszło do jej uszkodzenia. Produkt należy odesłać nie później niż 7 dni od dnia zgłoszenia chęci odstąpienia od umowy, na adres:

Alpinols sp. z o.o.
Łanowa 2i
32-005 Niepołomice

REKLAMACJE

Jest dla nas bardzo ważne, abyś był/była w pełni zadowolony/zadowolona z zakupów w Alpinols. Mimo naszych starań, by dostarczać produkty najwyższej jakości, może zdarzyć się, że otrzymany towar będzie budził Twoje zastrzeżenia. W takim przypadku masz możliwość złożenia reklamacji. Możesz to zrobić wypełniając formularz elektroniczny:

Przy zgłoszeniu reklamacji podaj swój numer zamówienia lub dane, które umożliwią nam Twoją identyfikację oraz dołącz zdjęcia lub krótki film, który przedstawia wadę produktu.

Czas na rozpatrzenie reklamacji to 14 dni, ale zawsze staramy się  odpowiedzieć na Twoje zgłoszenie tak szybko, jak to możliwe.

Kontakt

W przypadku dodatkowych pytań skontaktuj się z działem obsługi Klienta