FAQ

Najczęściej zadawane pytania

Zakupy

Tak, o ile przesyłka nie została jeszcze wysłana –  napisz do nas z taką dyspozycją na adres: [email protected]

Niestety na ten moment nie mamy takiej opcji.

Tak, o ile przesyłka nie została jeszcze wysłana –  napisz do nas z taką dyspozycją na adres: [email protected]

Kod rabatowy możesz wpisać na etapie podsumowania zamówienia, w dwóch miejscach – w koszyku i w kasie. Pamiętaj tylko, aby zrobić to jeszcze przed dokonaniem płatności za zamówienie.

Problemy

W ciągu 15-30 minut od próby złożenia zamówienie na Twój adres mailowy otrzymasz wiadomość z linkiem, który przekieruje Cię do płatności. Możesz także skontaktować się z nami pod adresem email: [email protected] . Pomożemy Ci zrealizować zamówienie.

Sprawdź folder “spam” oraz “oferty”, jeśli nie znajdziesz tam maila potwierdzającego to sprawdź na swoim koncie czy zamówienie zostało opłacone i skontaktuj się z nami, koniecznie podając datę zamówienia i nazwisko, pod adresem e-mail: [email protected]

Jeśli produkt spełnia wszystkie kryteria niezbędne do uzyskania rabatu  i masz pewność, że kod nie został wcześniej wykorzystany a mimo to rabat się nie nalicza, skontaktuj się z nami pod adresem email: [email protected]). Chętnie Ci pomożemy.

Kontakt

Wciąż masz pytania?